יענקל'ה פרידמן תוקף: "תשתיות בני ברק כמו בעזה"

אבי יעקב 7 Comment on יענקל'ה פרידמן תוקף: "תשתיות בני ברק כמו בעזה"

איש קול חי זעם על עיריית בני ברק "עכברים וחולדות מגיחים מן האסלה. אתה הולך בבני ברק ואתה רואה תשתיות כמו בעזה. הביוב קורס, העכברים חוגגים וראשי העיר עוסקים בסגן השלישי"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

איש קול חי יענקל'ה פרידמן התראיין ב'מהדורה המרכזית' עם אבי מימרן: "הטענה שמכת העכברים והחולדות היא בגלל הרכבת הקלה זה ממש מופרך – החפירות ברמת גן, פתח תקווה ועוד אבל אין שם עכבר אחד"

פרידמן תיאר את חומרת המצב ואמר: "לא נעים לומר, אבל אנשים מתארים שבטבורה של בני ברק, ברחוב רבי עקיבא, עכברים וחולדות מגיחים מן האסלות. לפני כמה חודשים ראש עיריית בני ברק בכלל התכחש לעניין החולדות. גם הפרויקטור שמטעם העירייה הוא בכלל בניגוד עניינים כי הוא מנכ"ל החברה שבאה לפתור"

לדבריו "אתה הולך בבני ברק ואתה רואה תשתיות כמו בעזה. הביוב קורס, העכברים חוגגים וראשי העיר עוסקים בסגן השלישי. לעירייה יש המון כסף ממתחם ה-BBC, אבל שם זה הייטק אז אין עכברים. גם אם אין חינוך לניקיון ואיכות סביבה בציבור החרדי, שמנחם שפירא שמנהל את אגף התברואה כבר 5 שנים יצא בהסברה. לא ייתכן שנותנים דו"חות לציבור"

האזינו לדבריו המלאים

נזכיר כי ב'קול חי' הוקם מוקד חירום ייעודי לתושבי בני ברק לדיווחים ועדכונים והעלאת רעיונות ועצות בטיפול במכת המכרסמים המציפה את העיר.



7 תגובות

מיין תגובות
  1. 7

    קשה לי לקבל שהציבור החרדי לא שומר את ההיגינה
    הם צריכים תשתיות ותנאים נורמלים (כולל אנשי נקיון וכד…) כמו בתל אביב ורמת גן

    1. נכון.
      קשה לקבל , אבל לצערינו זו המציאות.
      מדובר בכשל חינוכי תרבותי עמוק

  2. 6

    מדובר בכשל יסודי שנובע מהתרבות החרדית הן מצד העסקנים והן מצד הציבור

    1. לא חושבת שמצד הציבור כל כך, כי אם כן, היו רואים את זה בעוד ערים חרדיות ולא כך הדבר

      1. אפשר לראות הרבה פסולת בעוד ערים חרדיות
        הבעיה לא מתחילה ונגמרת במכת העכברים

  3. 5

    חייבת להגיב שאני גרה ברחוב גני גד אין אצלנו חולדות ועכברים ומאז שהתקינו טמונים נוספים גם אין זבל ברחוב. מנקים כל הזמן את הרחוב והגינה.
    הרבה מהבעיה זה התושבים שחושבים שיקבלו הכל על מגש של כסף מהעיריה ולא מבינים שאם הם יאכסנו את כל הירושות מתחת הבנין יבואו עכברים… חייב להיות שיתוף פעולה של כל הגורמים. שיקנסו בנינים שהחצר שלהם לא נקיה.

    1. זה צעד מצוין, אבל הוא לא יכול להיות היחיד